Webáruház készítés első lépéseiben figyelni kell

2014-01-02 by admin

webaruhaz-keszitesDe ha a Webáruház készítés legalább is havonta hoz száz új ügyfelet neked, vagy száz új érdeklődőt, még akkor is megéri belefektetni az energiát. Nézzük meg, hogy mi is ennek az alapja! Ugye, most az ember elképzeli, hogy hogyan működik ez a long tail, akkor arra gondolunk, hogy igen, vannak a hosszú kulcsszavak, rákeresünk, ott vagyunk elől, ez nagyon szuper, nagyon király, jönnek az ügyfelek, hatalmas látogatottság, beindul az üzlet, jön a bevétel. Igen, de ez egy folyamatosan változó dolog. A google keresésében naponta a keresések összes számának az egy negyede, körülbelül a 25%-a vadonatúj kulcsszó. Olyan kulcsszavak, amikre még webáruház készítése azelőtt senki nem keresett, senkinek nem jutott eszébe. Éppen ezért, hogy ha esetleg egy új terméket vezetsz be, akkor újra vissza kell majd térned a keresőmarketing kampányodhoz. Az újabb termékeket, vagy szolgáltatásoknak a kulcsszavait kidolgozni, azt ugyanúgy befűzni az oldaladba. Mert, ha ezt nem teszed meg, akkor arra a bizonyos termékre vagy szolgáltatásra nem leszel jó majd a keresővel. A long tail webáruház eredményed az attól függ, hogy milyen ügyes vagy az elején és milyen ügyesen tartod karban, amikor dolgozol a weboldallal. Ugye nem csak termékekről van szó. Tegyük fel, hogy Neked egy blogod van.

Webáruház készítés Webáruház készítés /

Comments

Be the first to write a comment.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!